Avatar billede dr.truti Nybegynder
02. juli 2001 - 17:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Free Host i POLEN !!!!!!!

Davser !!!!

jeg ville spørge om der en onogle der kender free host servicer hvor serverens placering er i Polen eller Italien eller Rusland.... det er vigigt at de står i et at de lande da der er noget med lovgivningen....
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. juli 2001 - 17:36 #1
lyder ikke som pæne sager :-(
Avatar billede benne2k Nybegynder
02. juli 2001 - 17:40 #2
Kunne man evt. få en mundsmag på hvad det er...?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
02. juli 2001 - 17:43 #3
Arrrr så slemt er det da heller ikke....
Avatar billede benne2k Nybegynder
02. juli 2001 - 17:47 #4
He he... Jeg er sq nysgerrig;

brian@benne.dk
Avatar billede xzxzx Nybegynder
02. juli 2001 - 17:52 #5
Også mig.

casper.s@c.dk - Husk kun NYSGERRIG!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. juli 2001 - 17:54 #6
me 2 tnp@tnp.dk
Avatar billede plexx Nybegynder
02. juli 2001 - 17:56 #7
Det bedste ville nok være færørerne der har de næsten ingen lovgivning om sådan noget
Avatar billede dr.truti Nybegynder
02. juli 2001 - 19:54 #8
Er alle total useriøse eller hvad :)

plexx > jepper de er sikkert også gode men har de overhovedet en Free host... det er blodt en adresse jeg mangler :)

Come On der må være nogle Hardcore surfere :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
02. juli 2001 - 19:58 #9
digilander.it mener jeg skulle værre en freehost..kan sq ikke lige huske det :(
Avatar billede evil_chief Nybegynder
02. juli 2001 - 20:01 #10
nææh , huskede vist forkert ..:(.. ser lige om jeg kan finde nogle ..
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2001 - 09:40 #11
Tja jeg har set at selv sider som hostes fra disse lande bliver lukket ned, når deres indhold ikke er i overensstemmelse med lovgivningen rundt omkring.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
03. juli 2001 - 11:11 #12
kharder > Tjaa kan godt værre men de bliver kun lukket pgrn en holdning ikke lovgivning...