Avatar billede xvid Seniormester
29. januar 2009 - 20:39 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Internet Explorer 8

Hej

er der nogen der har prøvet at køre ie8 i win xp sp3 og hvordan virker den der, nogen problemer??
Avatar billede Jensen DK Novice
30. januar 2009 - 07:16 #1
DEt er RC udgaven den kører perfekt hos mig, har haft den i fire dage, sig til hvis du vil vide mere.
Avatar billede xvid Seniormester
31. januar 2009 - 13:33 #2
når jeg prøver at installere fra denne side http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=821025fe-9adf-487e-b58c-561b7c8c25db&displaylang=da
så får jeg denne besked : understøtter ikke operativsystemets nuværne sprog

hvorfor gør jeg det?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2009 - 13:53 #3
Du har valgt forkert sprog hvis det er en XP medie pc så skal du vælge Engelsk.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2009 - 14:00 #4
Du kan læse lidt om det her. http://www.pcworld.dk/art/10225?a=search&i=0
Du kan komme ud for at windows update ikke virker når ie8 er installeret.
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2009 - 14:05 #5
IE 8 virker heller ikke med windows 7!
Men det ser ude til at virke med XP...
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2009 - 14:14 #6
Den fra PC World er for gammel kan ikke finde den hvor jeg installerede fra, men denne er nyere.http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://news.softpedia.com/news/Internet-Explorer-8-IE8-Release-Candidate-RC-Drops-in-2009-98270.shtml&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3Die8%2Brelease%26hl%3Dda%26sa%3DX
Den man kan hente, virker ikke i windows 7, kommer først sammen med den endelige udgave af windows 7
Avatar billede xvid Seniormester
31. januar 2009 - 20:07 #7
silbidor min ie7 den er på dansk, så jeg gider ikke have 8 på engelsk

tror bare at jeg venter til win update selv henter den helt færdig version af ie8
Avatar billede Jensen DK Novice
01. februar 2009 - 07:11 #8
God ide er lige gået tilbage til IE7, den kunne ikke mere lave opdateringer, fra update.
Avatar billede xvid Seniormester
01. februar 2009 - 20:11 #9
hvor er det træls når lor... ikke virker
Avatar billede olebole Juniormester
01. februar 2009 - 20:16 #10
<ole>

Der er ingen, der tvinger nogen til at installere ufærdig software. Alt kan ske, hvis man vælger at gøre det alligevel  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede xvid Seniormester
01. februar 2009 - 20:27 #11
nej der er ikke nogen der tvinger nogen, man sidden at der er microsoft der skriver under på at de har lavet et stykke software regner jeg med at det er i orden og så er det pi... træls at vente så længe på at de bliver færdig i stedetfor at lave alt muligt andet, f.eks så skal de lige udgive windows 7 som nok bliver ligeså populær som longhorn !
Avatar billede laksen02 Nybegynder
03. februar 2009 - 17:07 #12
Ja det er trist, jeg installerede også den nye 8 og den virker ikke,så ville jeg have 7 tilbage men den
kommer frem i 3 SEKUNDER så går den ned igen uden
fejlmelding!
Hvad skyldes det?
V.H. laksen02
Avatar billede trixdata Nybegynder
03. februar 2009 - 21:54 #13
Virker ok, men oplever at nogen hjemmesider ikke håndteres korrekt. Det er dog meget få.