Avatar billede eco2001 Nybegynder
29. januar 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Filtrering fra 3 dropdown menuer

Hej,

Jeg vil høre hvordan man får en et tekstfelt til at lave et opslag - begrænset af tre dropdownmenuer?

Jeg har en tabel med følgende kolonner
- Region
- Postnr
- By

Heruder over har jeg en formular med en selektions box (dvs. en kasse som gerne skulle give mig klikbare valg på baggrund af de filtrering jeg foretager).
Valget i dette felt har således betydning i en kalkulation længere nede i formularen.

Jeg ville som sagt gerne have at jeg kunne have 3 dropdown felter (region, postnr og by) i formularen som begrænser min selektionsbox. Ved godt at Postnr og by dropdown kun giver en selsktions option - men det er også helt fint.

Er der nogen som har forstand på sådan noget?
Avatar billede mugs Novice
29. januar 2009 - 16:32 #1
Prøv denne. Oppe til højre under downloads finder du Dynasmisk filtrerings- og søgefunktion:

http://www.makeiteasy.dk/Home.asp
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2009 - 21:39 #2
Hvordan går det?