Avatar billede whoot Nybegynder
29. januar 2009 - 15:37 Der er 3 kommentarer

DirectX Overlay - mange points

Hey Eksperter,
Jeg sidder med et problem - jeg vil gerne overlaye noget VB på nyere spil (CS:S, WOW, etc.)

Det kan ikke lade sig gøre med en form 'always on top', så jeg har læst en del om directdraw, proxy dlls og en del andet, men kan simpelthen ikke finde frem til en løsning.
Løsningen kunne f.eks. være en DLL, som kunne kaldes fra VB6.

Dette er meget vigtigt for mig, derfor 1000 points (hvis dette kan lade sig gøre mht. reglerne på sitet)!

En 'demo kode' ville være det optimale :)
Avatar billede nicklasw Nybegynder
31. januar 2009 - 21:41 #1
1: du må maks give 200 point.
2: har du ikke lagt spørgsmålet i det forkerte forum. Du snakker om vb det her er c/c++ forum

Mvh.
Nicklas
Avatar billede whoot Nybegynder
31. januar 2009 - 21:46 #2
Selve overlayet (Hookingen) skal skrives i C++, så det er det rigtige forum :)
Avatar billede nicklasw Nybegynder
02. februar 2009 - 13:21 #3
aah. ;)