Avatar billede redbeast Nybegynder
28. januar 2009 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista fryser

Hej
Mit problem var at min vista home premium version 32bit, begyndte og fryse så det mere eller mindre var umuligt og benytte den, jeg valgte derfor til sidst og re installere hele skidtet, for at finde ud af at det stadigvæk ikke hjalp. Det var især når jeg valgte og benytte mig af IE7 at det gik helt galt, men så falde jeg over nået en anden bruger havde skrevet, godt nok i et andet forum. Efter at havde fuldt hans vejledning har det mere eller mindre bevirket at min PC er gået fra en tilstand der svare til at være på sovepiller til speed, alt dette er jeg jo selvfølgelig yderst tilfreds med, men jeg kunne jo egentlig godt tænke mig og vide hvad det er jeg har gjort så jeg har skrevet beskrivelsen ned under og håber på at der er en eller anden i dette forum som har en forklaring på hvad der er sket

run cmd.exe as administratior

net stop winmgmt /y

DEL /s /q C:\Windows\System32\wbem\Repository\*.*

reboot your computer
Avatar billede corleonedk Nybegynder
28. januar 2009 - 23:11 #1
Det er Vista´s sikkerhedscenter der er blevet genopbygget,der har nok været en fejl i dens instillinger og det er dem der er blevet genopbygget.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
31. januar 2009 - 10:38 #2
Glemte et svar :)
Avatar billede nesdam Nybegynder
19. februar 2009 - 12:38 #3
Hej . Jeg har reinstalleret Windows Vista og kørt alle opdateringer. Maskinen "fryser" stadig MEGET OFTE.Ovenstående lyder som noget der skal prøves. Er der nogen der kan beskrive fremgangsmåden mere detaljeret. Er ikke helt med på det DOS der kommer frem! Andre forslag til afprøvning af en "frysende maskine"
RAM er testet. Virker OK. Kører med 2GB. Motherboardets max. kapacitet.
Avatar billede nesdam Nybegynder
02. marts 2009 - 17:45 #4
er rettet med nyt antivirusprogram