Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 19:50 Der er 7 kommentarer

Hvilken bærbar skal jeg vælge?

Jeg skal have ny bærbar og marked er jo stort. Jeg har kigget nogen i el-giganten.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000nAakTm0s?CatalogCategoryID=..TD4QFHP2UAAAEOlhA03xiY

Jeg skal ikke bruge den til andet, end almindelig brug på internettet, lidt tekst behandling, mails og have billeder og musik liggende.. Hvilken en på el-gigantens hjemmeside, ville i vælge??(i den billigeste ende, da jeg ikke har de store krav)
Avatar billede rebecca Novice
28. januar 2009 - 20:38 #1
Prøv at kigge her >>> www.labtops.dk (hvilken pris snakker vi om)
Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 21:00 #2
Jeg har læst og hørt så meget dårligt om laptops.dk. Det rygtes, at man får andet "indmad" end der står i specifikationer m.m.??

Men pc skal vel koste mellem 3-5.000 kr
Avatar billede rebecca Novice
28. januar 2009 - 22:15 #3
Ok det har jeg ikke hørt/oplevet, jeg har kun handlet med dem en gang og der kan jeg ikke klage over noget købte en HP6730 bærbar og specifikationerne på den stemte fint med den jeg fik (Plomberet æske fra HP :o) pris incl.levering knap 4200 kroner, levering dagen efter jeg bestilte.
Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 22:18 #4
Ok rebecca...Tak. Men den model er der jo ikke mere? Jeg skal bruge en model (link hvor den kan købes), som nogen har erfaringer med, og som er god til prisen, til det jeg skal bruge den til.
Avatar billede rebecca Novice
28. januar 2009 - 22:40 #5
Den er næsten magen til den der hedder 6720 blot er 6720 med en 2GHZ core 2 duo cpu hvor 6730 er med en 1.8 Ghz

Den kan købes her men er dog noget dyr ifht, hvad jeg har givet..>>>> http://www.jyskitcenter.dk/notebook_hp_under_7500/hp_compaq_6730s_154_core2duo_t5670_2gb_160gb_business_1481_da.html

Ps...Kører og arbejder ellers knaldgodt :o)
Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 23:10 #6
Ok. Tak. Lige et spørgsmål. Hvis man tager udgangspunkt i den du henviser til http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2537&osCsid=44bffe9dc60a705490c7b2a2e34724a0

Hvad betyder det så, når der står: "Windows Vista Business / XP Pro installations medier medfølger" ?? Hvilket styre system kommer den så med?? Kan man selv vælge eller`?? Forstår det ikke helt:-)
Avatar billede rebecca Novice
29. januar 2009 - 09:00 #7
Begge er med Vista buisness er preInstalleret og xp får du på en skive sådan er det på min :o)
Vista er på dansk, men man skal være opmærksom på at hvis man reinstallere pc'en er vista på engelsk (virker lidt dumt ikke lurede også selv lidt på den) men man henter en sprogpakke på dansk efter install som man så installer med et lille program se mere her>>> http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/1328?a=block&i=105