Avatar billede stampeair Nybegynder
02. juli 2001 - 15:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Worldcraft problem

Når jeg åbner en fil i worldcraft, eller oretter en ny, får jeg en fejlmedelelse:
\"wglCreateContext failed\"
herefter åbner den filen, men alt i Windows begynder nu at blinke, indtil jeg lukker filen igen???
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. juli 2001 - 03:42 #1
har du matrox grafikkort ???
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. juli 2001 - 03:46 #2
Avatar billede stampeair Nybegynder
04. juli 2001 - 16:26 #3
Nob, G-force.
Problemet ligger i win2000.
I win 98 virker det fint. Men det har fungeret fejlfrit i win 2000.
Avatar billede stampeair Nybegynder
04. juli 2001 - 16:50 #4
Virker ikke med ændring i regedit
Avatar billede plexx Nybegynder
07. juli 2001 - 08:43 #5
Hvis du køber >Pc Player 07/01 finder du en stor guide til programmet også hvordan man opsætter det.

-Plexx

P.S >Pc Player kan købes i din lokale bladkiosk
Avatar billede rasmusneckelmann Nybegynder
11. juli 2001 - 14:20 #6
wglCreateContext bruges til at initialisere OpenGL, ergo er det et problem med OpenGL driveren til dit grafikkort. Måske har du enabled nogle fancy features som WorldCraft ikke kan lide. Prøv at slå alt unyttigt fra i OpenGL opsætningen. Eller også kan du disable 3D hardware acceleration i WorldCraft, så programmet slet ikke bruger OpenGL.
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 00:16 #7
Nu virker det pludselig, har ikke lavet yderligere ændringer???
Avatar billede looker Nybegynder
26. september 2001 - 23:48 #8
Hej er der noglen kan hjælpe mig
jeg kan ikke kome til at starte CounterStrike ?
jeg har PC 800MHz 512RAM Godt Grafik kort
directx8.0 Half-Life Updade .?
Men jeg kan ikke få det at køre.