Avatar billede fetmule Nybegynder
27. januar 2009 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dual boot med windows 7 og xp home.

Hej

Jeg søger erfaringer med om man vil blive promtet med en dual boot, hvis jeg installer windows 7 beta, og har xp home i forvejen. Jeg har på en anden pc installeret xp pro og server 2003, og der bliver jeg promtet med en dual boot. virker det også med windows 7 beta?
Avatar billede nardus Nybegynder
27. januar 2009 - 22:48 #1
Tjek http://apcmag.com/how_to_dual_boot_windows_xp_and_windows_7_xp_installed_first.htm, der giver dig en trin for trin vejledning i at installere Windows 7 beta sammen med Win XP.
Avatar billede fetmule Nybegynder
27. januar 2009 - 23:24 #2
før jeg læste dit link, havde jeg kommet til at slette min xp bootlaoder, da jeg formaterede en linux partion med grup, dog kan jeg stadig starte xp, med en start disk, og har en partion klar til installation, så win 7b, installer vel bare en ny bootlaoder i mbr?
Erfaringer søges.
Avatar billede peet-49 Novice
28. januar 2009 - 09:19 #3
Avatar billede fetmule Nybegynder
28. januar 2009 - 23:08 #4
Skriver dette fra ms win 7B og det virker bare fint, incl. dual boot, har insatllert icq, msn avast.
Avatar billede fetmule Nybegynder
28. januar 2009 - 23:47 #5
Skriver nu fra xp home, og kan så konkludere at dual boot virker. xp og ms win 7b.