Avatar billede quantum Nybegynder
24. januar 2009 - 14:47 Der er 6 kommentarer

Opdatering af drivere

Hej med jer,

Jeg har med programmet DriverScanner 2009 fundet frem til at nogle af mine drivere er forældet og hvilke kan i se af det screenshot som jeg har lavet og som i kan se her:

http://wrl9sw.bay.livefilestore.com/y1pQ4M_o1iTsEolvhLwJJBgN32ahIKqHibOkBSzAgBiESGSRNDezRfCAmowHnC9L6HuhcMypTh8yQw/Drivere.bmp

Og da jeg desværre ikke er betalene kunde af DriverScanner 2009 kan jeg ikke let lige opdaterer, så mit spørgsmål lyder på hvordan jeg opdaterer disse driverer som er listet i linket ovenover her, for jeg er ikke så god i sådanne ting, og jeg vil helst ikke gøre det forkert, jeg skulle jo meget gerne ende ud med at have nogle drivere som fungerer :o))

Mange hilsner herfra
24. januar 2009 - 15:29 #1
Denne "DriverScanner 2009" har kun til foremål at få $$ ud af folk.

Men nu har du jo det fulde navn på dit isenkram/hardware så er det "bare" om at Google dig resten af vejen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2009 - 20:47 #2
Jeg har også prøvet et lign. program med det resultat at maskinen ikke ydede nær så godt som før.
Opdater driverne hvis du har problemer, ellers ikke!
Avatar billede quantum Nybegynder
24. januar 2009 - 21:44 #3
Okay mange tak for jeres svar, ja jeg har jo ikke nogle problemer med min computer, så jeg tror jeg tager det sidste råd til mig og lader det være som det er, hvor den kører godt :o))

Så mange tak til jer begge..

Mange hilsner herfra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2009 - 22:13 #4
Du beholder bare point for min skyld :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. januar 2009 - 10:03 #5
Enig med de andre. Når det er sagt så tilbyder windows update fra tid til anden også driver opdateringer under punktet "Hardware, valgfri"
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. januar 2009 - 12:17 #6
En anden gang så prøv at bruge Secunia's PSI: http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/ den opdatere alle dine outdatede programmer uden at det koster dig noget (med forbehold for dine betalings programmer) den giver et meget godt overblik over hvor skidt det står til på din PC.