Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
24. januar 2009 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til ny bærbar pc

hej eksperter.

jg skal til at starte i skole igen, og skal derfor ud og have en ny bærbar, jeg er dog gået lidt i stå med søgnungen da jeg syntes at de fleste bærbar pc'er på markedet er forholdsvis dyere i forhold til indholdet.
derfor håber jeg at I kan hjælpe mig med t finde en god bærbar til formålet.

mine krav er:
Max 5000kr.
god batteritid
så mange ram som mulig
der skal være dc/dvd drev i den
opperativ system skal der ikke være (da jeg tidligere har købt det)
gerne en letvægter

håber i kan hjælpe md gode imput.
Avatar billede haverslev Novice
24. januar 2009 - 18:01 #2
Det er tit meget billigere at købe pc`ere med styresytem installeret - maskiner uden OS koster tit ca. 1000 kr. mere end incl.
Det næste problem er, at mange producenter ikke supportere drivere til andet en Vista, så vil man have f.eks XP på maskinen, så skal man selv finde drivere på nettet.

Hvis ikke du skal spille spil i den over middel/svære klasse, så kan disse nemt opfylde dine behov:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2387&osCsid=1da01998691d49e3114bf0a79de02597

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2469&osCsid=1da01998691d49e3114bf0a79de02597
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
30. januar 2009 - 18:13 #3
kan i ikke begge smide et svar og så dele pointene?
Avatar billede haverslev Novice
31. januar 2009 - 08:45 #4
:)
Avatar billede milter Ekspert
31. januar 2009 - 13:58 #5
Også et fra mig :-)