Avatar billede sbeier Nybegynder
23. januar 2009 - 17:10 Der er 5 kommentarer

Logitech usb headset

Jeg har et logitech usb headset (A-00009). Når jeg sætter det til computeren og ser en video på youtube, så kan jeg fint høre det i det, men hvis jeg vælger at hive headsettet ud for at høre lyden i højttalerne, så sker der ingen ting. Der går ingen lyd ud til højttalerne, som om computeren stadig tror headsettet er sat til.
Hvordan fixer man det, så jeg ikke skal til at genstarte computeren for at slå headsettet fra?
Avatar billede sbeier Nybegynder
23. januar 2009 - 17:19 #1
jeg fandt en løsning. nvm :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. januar 2009 - 18:34 #2
Vi andre kunne da godt tænke os at høre lidt om løsningen. Man kan jo altid lære lidt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2009 - 19:49 #3
Her er jeg nødt til at lukke Internet Explorer ned, og starte det igen for at få lyden gennem højttalerne - tror løsningen er lig den :)
Avatar billede sbeier Nybegynder
24. januar 2009 - 11:44 #4
egentlig var løsningen denne gang at skrue op for højttalerne :/
Men de gør det stadig hvis jeg prøver at sætte dem til og tage dem fra. Det virker når jeg genstarter firefox, så det nok også det der gjorde det i går.
Det virker bare underligt at firefox skal genstartes, når f.eks. world of warcraft ikke skal :s
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2009 - 12:10 #5
http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/&cl=us,en

her kan du hente opdatering til dine drivere.

det her er ikke betegnelse nok

logitech usb headset (A-00009