Avatar billede lennert-f Nybegynder
23. januar 2009 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hyperlinks i Excel til mappet netværksdrev virker ikke

Når jeg lavet et hyperlink til pdf.dok som ligger på et mappet netværksdrev, fejler linket når excel dok åbnes igen.
Hvordan får jeg det til at virke?

Hvis jeg skriver den eksakte fil sti gennem "My Network Places" virker det.
Excel dok ligge et andet sted på netværket
Jeg mener at det er en indstilling i Excel - da jeg har kunnet det før, men nu kan jeg ikke huske hvordan.
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. januar 2009 - 23:18 #1
Prøv at uploade tekststrengen fra dit link, som den ser ud, når det ikke virker.
Selvfølgelig også gerne fra når det virker.

/ptj_11
Avatar billede lennert-f Nybegynder
28. januar 2009 - 15:45 #2
Tak for svaret - men problemet er løst af en kollega. Det var et flueben i "Funktioner - Indstillinger - Standard - Webindstillinger - Filer også skal der ikke være flueben i "Opdater hyperlinks, når der gemmes.
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. januar 2010 - 19:02 #3
ok.
/ptj_11