Avatar billede qoom Nybegynder
22. januar 2009 - 14:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan ændrer man LAN ip tilbage til Standard?

Hej folk derude :)
Jeg er kommet til at gøre noget rigtig rigtig dumt..
Her igår var jeg igang med at åbne porte så jeg kunne lave en dedicated server til at blive public. Da prøvede jeg forskellige ting pga. jeg ikke kunne finde ud af det, så prøvede jeg at ændre min LAN Ip til min WAN Ip(tror jeg nok det var), derefter mistede alle i huset sit internet, så her i morges genstartede jeg vores router (det skal lige sige det en Trådløs router, men er connected til den med Cabel), efter det virkede mit internet, men alle de andres virkede stadig ikke, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at ændre min LAN ip tilbage til det den var før.
Så det ville være meget rart hvis nogle kunne hjælpe mig :)
Avatar billede qoom Nybegynder
22. januar 2009 - 14:40 #1
Så spørgsmåles lyder : Hvordan man jeg ændrer min LAN ip?
Avatar billede qoom Nybegynder
22. januar 2009 - 15:27 #2
har prøvet at reset min router, og Ip'en er stadig den samme...
hjælp :s
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 18:45 #3
Hvordan har du resettet den? og hvad er det for n router?
Avatar billede qoom Nybegynder
23. januar 2009 - 13:57 #4
Jeg brugte en kuglepen og trykkede reset knappen inde i 20 sekunder.
Det er en WGR614
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2009 - 14:12 #5
Og test-lampen blinkede inden du slap?
Avatar billede qoom Nybegynder
23. januar 2009 - 14:14 #6
Er ikke så klog med routere..
Men hvilken af dem er Test-lampen ?
Har hørt om den skulle blinke, men vidste ikke hvilken det var for en
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2009 - 14:17 #7
Det er den ved siden af power-lampen, og har et v lignende tegn.
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2009 - 18:54 #8
? Kommet videre?
Avatar billede qoom Nybegynder
23. januar 2009 - 21:39 #9
Ja har klaret det :)
Takker mange gange.
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2009 - 22:00 #10
Det var så lidt