Avatar billede hanne_e Nybegynder
22. januar 2009 - 12:29 Der er 1 løsning

Hvad vil det koste at få lavet en webbaseret radar-graf?

Hej eksperter
Jeg skal bruge sådan en slags "spider"-graf eller "radar"-graf I ved. Den der der ligner et spindelvæv. I excell hedder den vist "radar".

Den skal være på en hjemmeside, og den skal fungere således at en bruger kan indtaste værdier på de måske 10 parametre. Grafen skal gerne ændres i takt med at tallene ændres så man kan se effekten.

Der skal ligge et antal "ideal"-skabeloner, som man kan sammenligne sit eget resultat med.

Så skal der være en "Gem"-knap, så når man har gjort sit valgt, kan man så gemme resultatet i en mysql database.

Siden kører pt i joomla og der findes faktisk en extension der minder om det jeg gerne vil have. Jeg kan bare ikke få det til at virke... Den hedder YOS amChart tool.

Nogen ide om hvad det vil koste at lave? Og nogen der er interesserede?
Avatar billede hanne_e Nybegynder
27. januar 2009 - 11:35 #1
Nå, det var der desværre ingen interesse for. Jeg må finde på noget andet. Jeg lukker.