Avatar billede fiskerendk Nybegynder
22. januar 2009 - 11:31 Der er 1 løsning

Script til at eksekvere en Speciel Keycode

Hej,

Nogen som lige kan fortælle mig hvordan jeg laver et script eller program som kan eksekvere en keycode.

Jeg har en Acer Amilo ting som jeg prøver at fikse for en ven problemet er at når man skal have trådløst til at virke installere man et Power Management program. problemet er hver gang maskinen genstarter skal men trykke på wireless knappen igen. Meget irriterende.

Jeg har leget lidt med det og fundet frem til at 0x6D aktivere trådløst (Speciel Keycode) jeg har forsøgt med AutoHotKey men det er da et bæ program hvis man kun skal eksekvere den ved login.

Så derfor ville jeg høre om nogen kunne fikse et vbs script som kan køres ved login som "taster" wireless knappen. (0x6D)

Med Venlig Hilsen
Thomas Nissen
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
14. juli 2009 - 20:03 #1
Levede uden.