Avatar billede ms90dk Nybegynder
22. januar 2009 - 09:20 Der er 10 kommentarer

Lukker siden ned et par sekunder efter

Hej allesammen!
Jeg har nogle problemer med at gå ind på nogle bestemte websider, såsom Facebook. Hver gang jeg prøver at åbne siden, svarer Internet Explorer enten at genstarte internettet eller at lukke programmet ned. Jeg aner ikke hvordan det er gået til, eller hvordan man kan ændre indstillinger for det.
Håber I kan hjæle mig, for har virkelig brug for det.
På forhånd tak!
Mvh. Martine S.
Avatar billede melieha Nybegynder
22. januar 2009 - 09:24 #1
Hejsa, prøv at afinstallere din flash player og se om det gør en forskel.
Derefter kan du prøve at fjerne den seneste IE opdatering, eller eventuelt hele IE7, for derefter at geninstallere det igen :)
22. januar 2009 - 10:30 #2
Mere info:
Hvilket styresystem: Win98, WinME, Win2000, XP ,Vista ?
Internet Explorer: Hvilken version ? (IE6.X / IE7.X)

HAR det virket på selvsamme PC ?
22. januar 2009 - 10:30 #3
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede ms90dk Nybegynder
22. januar 2009 - 21:47 #4
Til melieha: Hvad er IE for noget. Har lige fået min bærbar (købte den ca. for 3uger siden)
Jeg har Vista (til karise Larry)

Martine :D
22. januar 2009 - 22:05 #5
IE = Internet Explorer = Det Microsoft program du bruger til at se 'ting' på Internettet...
22. januar 2009 - 22:06 #6
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

22. januar 2009 - 22:07 #7
PS: IE7 (Internet Explorer 7.X som du som standard bruger i Vista) kan ikke afinstaleres...
Avatar billede ms90dk Nybegynder
23. januar 2009 - 12:50 #8
... okay, er ikke særlig god til computere, så aner ikke hvad du taler om. Foorstår intet... sorry! Vil du sige mig, hvad du vil sige og have mig til at gøre, ligesom når skal tale til et barn. Please??!!

ps.: virker ret dum lige nu...
23. januar 2009 - 21:29 #9
Hent og GEM det program som fremkommer med klik på denne -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
GEM et sted du ka' finde igen !!! Eks på "Skrivebordet" - det skulle være til at finde igen...

Luk derefter alle programmer og start HiJackThis.exe programmet som du gemte før; du ka' vel godt finde den igen ???

Følg guiden i nævnte http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm punkt 4-8.
Indholdet i den fremkomne log (en del linier med diverse) lægger du her i 'tråden'.

Jeg (eller anden) skal så nok fortælle det videre forløb med at 'fixe' osv osv...
Avatar billede ms90dk Nybegynder
25. januar 2009 - 14:55 #10
Okay, prøver så!!!!