Avatar billede gunfar Nybegynder
21. januar 2009 - 20:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

manglende adgang til en hjemmeside

jeg mener at have læst / set at når man ikke kan komme ind på en given hjemmeside kan det skyldes at firmaet ikke har betalt for have denne side så den Bl.a kan google's eller et eller med at man betaler for noget med domæne adgang
håber ? er forstået
og nej det er ikke fordi firmaet er lukket,,
Avatar billede alsc Nybegynder
21. januar 2009 - 20:05 #1
Hvad er hjemmesideadressen?
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. januar 2009 - 20:10 #2
Alsc
den vil jeg desværre ikke sætte herind
Avatar billede alsc Nybegynder
21. januar 2009 - 20:16 #3
Jamen, så kan det være rigtigt mange grunde - manglende domænebetaling er en af dem.
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. januar 2009 - 20:29 #4
ja var også der jeg ville hen omkring manglende domæne betaling
mener det på den måde
man skal altid betale for at have en hjemmeside online ( håber dette er forstået )

ren teknisk  hvad betyder dette og hvad / hvor søger man oplysninger herom

kan sige det på denne måde
firmaet kan ikke finde ud af hvorfor deres hjemmeside ikke virker mere
og det skyldes mange ( personalegrunde ) ting som jeg desværre ikek kan skrive om her
Avatar billede alsc Nybegynder
21. januar 2009 - 21:08 #5
Du ringer til DK Hostmaster på 33 64 60 60. De kan ihvertfald fortælle dig om domænet er lukket eller ej.

Hvis ikke, så kan det jo være et webbureau eller hostingcenter, der har lukket for forbindelse grundet manglende betaling eller tilsvarende. Så ringer du til dem og hører om der er problemer.
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. januar 2009 - 23:06 #6
takker mange gange for hjælpen  har nu været ind og søge på navnet og på hostmaster står navnet som aktiv ,, så fejlen kan vel ikke ligge der  som evt. manglende indbetaling for eller ??

Registreret:  1998-01-22
Status:  Aktivt
Avatar billede gunfar Nybegynder
21. januar 2009 - 23:08 #7
fandt dog også denne info om firmaet  under næsten samme navn forstået på den måde at adresse er det samme

Registrant:

Informationen er ikke tilgængelig.

Fuldmægtig:

Informationen er ikke tilgængelig.