Avatar billede subhuman Nybegynder
20. januar 2009 - 22:01 Der er 3 kommentarer

Lydsvag PSU til Media Center ønskes

Nogen der har et bud på markedets pt mest lydsvage PSU?
PSU'en er til et Media Center og behøver derfor ikke være voldsomt kraftig, og må heller ikke være passiv

Jeg har kig på Enermax's MODU82+ (525W) som har fået et super godt review af "Silent PC Review"

http://www.silentpcreview.com/article806-page1.html

PSU'en er dog anmeldt 02.03.2008, og derfor kunne det jo tænkes at noget mere 'stille' var kommet på markedet siden - og desuden kan jeg slet ikke finde nogle forhandlere i DK, som har den på lager :(
Avatar billede jokkejensen Novice
21. januar 2009 - 01:13 #1
I den prisklasse kan du få en uden køler ? - Det må vel være det mest stille man kunne ønske.

Mener Silverstones nightjar er uden, men ellers er der sikkert nogle billigere alternativer, desuden mener jeg www.edbpriser.dk viser en decibel angivelse.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
21. januar 2009 - 01:14 #2
med prisklasse mener jeg 166$.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. januar 2009 - 01:16 #3