Avatar billede molte Nybegynder
20. januar 2009 - 19:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Joomla 1.5 component tutorial

Jeg har nu brugt lang tid på at lede efter en ordentlig tutorial til, hvordan man laver et Joomla 1.5 component, men jeg kan simpelt hen ikke rigtigt finde en god en.
Er der nogen, der kan hjælpe mig?
Avatar billede majbom Novice
21. januar 2009 - 06:58 #1
jeg går ud fra at du har kigget her: http://docs.joomla.org/Developers#Components
Avatar billede molte Nybegynder
21. januar 2009 - 19:33 #2
Nej, det havde jeg faktisk ikke, selv om det vel burde være det første sted jeg skulle have kigget.
Det ser ud som om den dur. Jeg melder tilbage...
Avatar billede molte Nybegynder
08. februar 2009 - 19:55 #3
For øjeblikket laver jeg noget andet end dette, derfor har jeg ikke meldt tilbage.
Du må gerne poste et svar, hvis du ikke kan vente til jeg engang for lyst til at se på det igen.
Avatar billede majbom Novice
08. februar 2009 - 20:01 #4
vi venter bare :)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 11:05 #5
fik du løst dit problem?
Avatar billede molte Nybegynder
04. november 2010 - 13:21 #6
Jeg undskylder ventetiden. Jeg fik aldrig rigtigt kigget på det og fik løst problemet ad anden vej.

Læg bare et svar hvis du vil så vi kan få lukket tråden...

Tak for hjælpen.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 16:38 #7
jeg springer over :)
Avatar billede molte Nybegynder
04. november 2010 - 23:06 #8
Nuvel. Så svarer jeg selv, bare så vi kan få lukket tråden...