Avatar billede djsteiner Nybegynder
20. januar 2009 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP Kalender

Hej jeg står og kunne godt bruge  en PHP eller ASP kalender

jeg har studeret denne artikel(http://www.eksperten.dk/spm/371619 ) som også er ganske god men da jeg lige er begyndt med PHP er det lidt svært for mig at overskue.

Jeg har lidt erfaring med ASp og kender også lidt til Mysql, men mine kompetencer rækker ikke helt til at kunne strikke sådan en kode sammen.

Men det jeg gerne ville lave var noget i stil med denne her side

http://www.hedens-telt.dk/kalender.php

Deres kalender køre i perioden 1. april - 30. september

De har også lavet det sådan at man kan vægler en bestemt dato og år ud fra en sellectform menu.

Der udover skulle det også være muligt at man skulle kunne vægler en dato hvor teltet er udlejet og derefter skulle dato så blive rød i kalenderen.
Til dette skal der være et login system.

På forhånd Mange tak for hjælpen.

Ps. Hvis der skal flere point på bordet så må i lige sige til
Avatar billede nemlig Professor
20. januar 2009 - 18:05 #1
Kunne dette være interessant:
www.kalendersystem.dk

Eller går du efter noget gratis?
Avatar billede ronay Nybegynder
20. januar 2009 - 18:21 #2
400 kr.
OG jeg laver den ;)(PHP)
Avatar billede djsteiner Nybegynder
21. januar 2009 - 10:13 #3
Går i føste omgang efter noget der er gratis

Jeg syntes at www.kalendersystem.dk virker til at være en rigtig fed løsning men, er lidt for dyr.

Ronay hvor lang tid vil det tage dig at lave sådan en kalender ??
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2009 - 09:25 #4
Jeg kan opsætte webcalendar: http://www.k5n.us/webcalendar.php for dig for 500 kr. i løbet af en dag. php@sneleopard.dk
Avatar billede djsteiner Nybegynder
26. februar 2009 - 22:45 #5
Afslutter dette spøgsmål da jeg selv har fundet en løsning