Avatar billede banjomusen Nybegynder
19. januar 2009 - 22:50 Der er 2 kommentarer

ZyXEL P-660R Hjælp

Jeg sidder med en ZyXEL P-660R fra DanskNET og har også fået åbnet port i router og der er hul i gennem så andre fx kan se min hjemmeside men hvis jeg selv intaster min ip for af se hjemme siden så kommer jeg bare til router setup lige præcis som når jeg indtaster routerns ip .. hvordan får jeg ændret det ?

På forhånd tak
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
19. januar 2009 - 22:57 #1
Avatar billede banjomusen Nybegynder
19. januar 2009 - 23:13 #2
den connecter men efter jeg har indtastet password sker der ikk rigtigt så meget