Avatar billede dansekongen Nybegynder
19. januar 2009 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

omstillingsanlæg for vagt telefoner

hej

vi er pt et firma der har kørt på 3 forskellige service numre som er opdelt i Nord (60181817), Syd (60181818) & Øst (60181819) , hver afdelingen bestående af 4-5 montører.

montørerne i en afdeling skiftes hver uge til og have vagten dvs modtage serviceopkaldene, kan en kunde ikke få fat i den pågældende montør fordi han er optaget, vil mobilens banke på funktion meddele dette og derefter videre til montørens egen tlf svare.

er der nogen som har kendskab til et anlæg som kan dette?

ligenu når en kunde ringer ind bliver det opfanget hos en ekstern central, der viderestiller til den pågældende afdeling kunden har ringet til, hvor der bliver sagt "du er nr 1 i køen" samt den vil ikke gå på telefonsvare. telefonsvaren er vigtig da vi er van til og bruge den til aflytte hvad der er blevet ringer ind af problemer efter lukketid, så det kan serviceres næste morgen.
Avatar billede dansekongen Nybegynder
10. april 2011 - 16:07 #1
lukker
Avatar billede Jakob60 Nybegynder
16. september 2011 - 21:07 #2
Hej dansekongen

Det kan gøres på flere måde med et telefonanlæg eller omstillingsanlæg eks. med gsm gateway eller DISA.

evt. se www.omstillings-anlaeg.dk