Avatar billede ghml Nybegynder
19. januar 2009 - 02:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Top banner til vagtfirma

Jeg vil gerne have lavet et topbanner til min nye hjemmeside
Jeg vil gerne sætte et link ind på min side som tak for hjælpen, f.eks. (Tak for grafisk profil til: xxxx)
Du kan også sætte dit firmanavn/logo nederst i hjørnet på banneret. Det er helt okay.

Størrelse ca : 500x100 pixels

Baggrundsfarve: silver el. sølvgrå
Skrifttype: Verdana (sort farve eller mørke blå/kongeblå)

Tekst: Dansk Sikkerhedsvagt
Og "slogan" med lille tekst nedenunder: Sikkerhed, tryghed, faglighed, korrekthed
(istedet for komma må der gerne være en prik imellem de 4 ord, ligesom punktopstillingsprikken)
Avatar billede e-block Juniormester
19. januar 2009 - 09:05 #1
Hej
Jeg vil gerne kigge på opgaven i aften, hvis det er.
Se evt. referencer på min hjemmeside, hvorfra du også kan kontakte mig. Addressen er: www.jeppesengrafisk.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2009 - 11:23 #2
www.kengun.com/eksperten (mit klistermærke fjærnes hvis du kan bruge det)
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. januar 2009 - 14:37 #3
Avatar billede ghml Nybegynder
19. januar 2009 - 18:01 #4
kengun> Flot logo, Kan du lave logoet uden skjold på ?

Kan du også lave et logo uden slogan ?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2009 - 18:15 #5
Sådan, 2 mere - www.kengun.com/eksperten
Avatar billede ghml Nybegynder
19. januar 2009 - 21:08 #6
kengun> tak, opret svar.

Hvis det ikke er for besværligt, kunne jeg godt tænke mig at du prøvede at lave et omvendt. Altså med sølv skrift og blå baggrund. uden slogan
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2009 - 21:26 #7
sådan? :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. januar 2009 - 21:28 #8
oops, glæmte at fortælle at du måske må refreshe :)
Avatar billede ghml Nybegynder
20. januar 2009 - 00:26 #9
Du er dygtig
Avatar billede Kengun Praktikant
20. januar 2009 - 07:36 #10
tak for det og tak for points :)
Avatar billede ghml Nybegynder
20. januar 2009 - 17:53 #11
jeg kan rigtig godt lide det logo her: http://www.kengun.com/eksperten/860351d.jpg

Men jeg har det problem at kanterne på dit logo ikke er samme farve, derfor kan jeg ikke sætte en baggrund ind, uden at man kan se at logoet er firkantet.

Kan du sørge for at kanterne er den samme farve hele vejen rundt om billedet og at lyser kun er foroven eller i midten af banneret ?
Avatar billede Kengun Praktikant
20. januar 2009 - 19:41 #12
Ja da må vi bruge ens farve runde det hele og jeg må flytte lyset mod center. Jeg har gjort et forsøg www.kengun.com/eksperten - 860351x.jpg - Hvordan fungerer den?
Avatar billede Kengun Praktikant
20. januar 2009 - 19:43 #13
ps! du kan også træffe mig på MSN hvis det er. Klik mit nick for at kontagte mig.
Avatar billede ghml Nybegynder
20. januar 2009 - 21:11 #14
FLOT, det virker nu
Avatar billede ghml Nybegynder
21. januar 2009 - 14:24 #15
Kengun kan du lave samme logo, 860351x.jpg , bare med teksten "Privatdetektiverne" i stedet for "Dansk Sikkerhedsvagt" Du får point for det, se her:

http://www.eksperten.dk/spm/860679