Avatar billede justrace Novice
18. januar 2009 - 22:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

404 File not found?

Jeg har flere/mange gange fået sådan en fejl.

Jeg har prøvet på flere maskiner, så det er ikke "lokalt".
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. januar 2009 - 23:15 #1
Det har alle vist prøvet nogle gange...
Er det ved tilgang her på eksperten, eller mere generelt?
Avatar billede justrace Novice
18. januar 2009 - 23:42 #2
Det er kun på experten, og ret tit.
Avatar billede enya Nybegynder
19. januar 2009 - 01:23 #3
>justrace: Er det OK, at jeg er med på en "lytter".? For jeg har nøjagtigt samme problem. Mvh. enya
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2009 - 06:36 #4
Jah, så skidt. Bare du ikke siger det til de andre. :)

Hvad så, blev han glad for Løven?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2009 - 08:07 #6
aldrig set den her på siden men så får jeg tomme email herinde fra.

hellere lidt for mange end for få.
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2009 - 08:53 #7
I hvilken forbindelse kommer fejlen? Altså hvad laver du på siden når det sker?

Snowball / Admin
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2009 - 09:53 #8
Jeg får også konstant 404 når jeg går ind i et spørgsmål. Går man så en side baglæns står siden fint. Det virker som en fejl herinde på Eksperten.
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2009 - 09:57 #9
Man får lige vist siden, men inden alle reklamerne er på plads får man en 404 fejlkode.
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2009 - 10:00 #10
Har testet lidt, og har også selv fået fejlen nu.

Ud fra hvad jeg kan se, og ikke mindst den side man ender på, så må det være indlæsningen af reklamerne der er årsagen til problemet.

Jeg går videre med det.
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2009 - 10:04 #11
Det viser sig at være et generelt problem som ikke kun berører Eksperten men også andre IDG sites.

De er klar over problemet, og forsøger at gøre noget ved det.

Snowball / Admin
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2009 - 13:37 #12
Ok, smider du et svar. :)
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2009 - 13:39 #13
Fik lige en på en ny måde. Nemlig ved at klikke på "Send". :) Bare til underretning.
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2009 - 15:14 #14
Spørgsmål vedr. Eksperten er gratis, så læg selv et svar og tag dine points tilbage.
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2009 - 15:28 #15
Ok, havde nu også en mindre trækning i mundvigende da jeg skrev det. :)
Avatar billede enya Nybegynder
21. januar 2009 - 01:05 #16
>justrace: Kan se, at fejlen åbenbart er generel - så venter vi bare på, at det "går i sig selv" igen..
Og jo, tak - han blev glad for løven - tror jeg da.. :) Mvh. enya