Avatar billede hcs89 Nybegynder
18. januar 2009 - 22:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

højde på en iframe

Jeg vil gerne have undersiderne på min hjemmeside til at åbne i en iframe. det betyder at iframen (der har en fastsat bredde) skal have en varierende højde. hvis jeg ikke skriver noget, bliver den fastsat til ca 150px. og hvis jeg skriver 100% så er det 100% af skærmen, og det kan jo også være for lidt nogle gange..

jeg kan selvfølgelig barre sætte en utrolig høj værdi.. 10.000px eller noget.. men så vil der bare være en masse hvid skærm nederst på siden og det er lidt grimt..

har prøvet visningen i ff .. ved ikke hvordan det ser ud i de andre browsere..
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. januar 2009 - 01:23 #1
Roenving hjalp mig for lang tid siden med sådan et script i java script:
http://www.eksperten.dk/spm/640188
Avatar billede hcs89 Nybegynder
25. januar 2009 - 17:12 #2
det ser fint ud.. takker.. går ud fra at du ikke vil have points når du opretter som kommentar?