Avatar billede puskin Nybegynder
18. januar 2009 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af kalender på PDA

Jeg har kåøbt en ny computer med Windows Vista Home Premium og Microsoft Office.
Er der nogen, der kan fortælle, hvordan jeg synkroniserer  (opdaterer) min Outlook-kalender med min PDA (HP). Det gik fint tidligere med Outlook 2003 og Windows XP. Jeg fatter ikke, hvis det ikke kan lade sig gøre, men jeg hae set, at programmet Active Sync, som jeg tidligere brugte, ikke virker med Vista. Iøvrigt er der også problemer med Netbank (er løst) og digital signatur, som heller ikke fungerer ok med Vista.
Er der nogen, der kan hjælpe? Tak.
Avatar billede aros Nybegynder
18. januar 2009 - 19:16 #1
Du skal bruge Windows mobile-enheder til at overføre til Vista. Gå ind på microsoft.dk under Windows mobile - download er den lige til at hente i 2 udgaver 1 til 32-bit og 1 til 64-bit.

dine problemer med digital signatur, kan jeg desværre ikke hjælpe med, det virker fint hos mig
Avatar billede puskin Nybegynder
18. januar 2009 - 23:18 #2
Tusind tak for hjælpen - det var helt perfekt.
Avatar billede puskin Nybegynder
18. januar 2009 - 23:19 #3
Hvordan giver jeg dig point'ene (og hvad bruger man dem iøvrigt til?
Avatar billede aros Nybegynder
19. januar 2009 - 13:00 #4
jeg behøver ingen point, så læg et svar selv og accepter dette. http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Pointene bruges ikke til noget som helst.
Avatar billede puskin Nybegynder
19. januar 2009 - 13:18 #5
Tak for hjælpen. Det er et kanon-forum. Hvis jeg kan hjælpe med noget (ikke IT og PC), men måske økonomiske spørgsmål, så er jeg mere end villig.