Avatar billede 4b4 Nybegynder
15. januar 2009 - 17:55 Der er 4 kommentarer

Sort skærm ved WOW

Jeg har en zepto 6224w, 1.66 duel core med et gf 8600gt kort og 4gb ram. Notebooken er sat til en 24" hp skærm.

Mit problem er at når jeg spiller world of warcraft, går min skærm i sort fra tid til anden, og jeg bliver nødt til at lave en hardreset. Det sker rent sporadisk. Jeg har forsøgt at køre i strømbesparende tilstand (vista setting), og laveste grafiksettings i spillet. Men ligemeget hjælper det. Har prøvet med både zeptos gfx drivers, og nvidias beta notebook drivers, uden held.

Nogen der kan være behjælpelig med en evt. løsning? Det er kun i wow jeg oplever dette.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
15. januar 2009 - 18:13 #1
Sig endelig til hvis i skal bruge noget info fra mig (men hvad?) :)
Avatar billede manning18 Nybegynder
15. januar 2009 - 21:33 #2
Hej!

Jeg har selv haft nogenlunde samme problem, hvis muligt vil jeg gerne skrive med dig over msn, da det gør det lidt lettere. Send din msn i en privat besked hvis det er :)
Avatar billede 4b4 Nybegynder
16. januar 2009 - 08:59 #3
hej mann: min msn er: kaspermessenger@hotmail.com
Avatar billede 4b4 Nybegynder
16. januar 2009 - 08:59 #4
Ved ikke lige hvordan man sender en privat besked gennem exp Oo