Avatar billede lars_k21 Nybegynder
14. januar 2009 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DRiver til lite-on ide brænder til 64 bit vista

Hej

Er her nogen der ved hvor jeg kan finde en ny driver til min DvDbrænder " Lite-on dvdrw lh-20ap"

Jeg kan ikke få den til at virke ï vista efter jeg har opgraderet til 64 bit.

Vista kan godt finde den med navn og det hele under nyt hardware men den driver den bruger  Cdrom.sys  virker bare ikke, og hvis jeg prøver at opdaterer driveren skriver den at det er den nyeste der er.

plz  hjælp.  gider ikke ud og bruge penge på ny brænder, da den jeg har kun er 2 mdr gammel.
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
14. januar 2009 - 23:05 #1
Dette skriver den i enhedshåndtering

Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)

Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available.
Avatar billede KLS Novice
14. januar 2009 - 23:05 #2
http://www.drivers-software-download.org/tag/lh-20ap

Eneste side jeg lige kan finde på noget med Vista 64

Husk lige at se på dit drev hvad firmware den køre med
Avatar billede KLS Novice
14. januar 2009 - 23:06 #3
her er svar hvis det løste dit problem
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
15. januar 2009 - 00:13 #4
Det hjalp desværre ikke , da det ikke er et firmware problem men et driverroblem.

googlede isteden  "cdrom.sys vista " og fik denne tråd http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;314060&x=12&y=13

Det virkede med det samme.
Avatar billede lars_k21 Nybegynder
15. januar 2009 - 00:14 #5
men du får pointene da du var den eneste der svarede. lille julegave