Avatar billede futlas Nybegynder
13. januar 2009 - 22:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Virus angreb

Vundo.cw - Generic12.ATCZ - Fakealert er altsamen noget som er kommet ind hos mig og jeg kan ikke komme af med det igen, når jeg er på nettet får jeg en popup hvor jeg bliver tilbudt en virus scan som jeg dog afviser hver gang... Min pc siger/skriver også nede på proceslinien af AUTO opdate er slået fra og pcèn er i fare men under Kontrolpanel - system er det slået til. Jeg kan ikke køre Win update der får jeg en fejl om at det kan ikke fortsætte fordi flere win tjenster er slået fra og jeg KAN ikke få lov og aktivere dem igen...

Har prøvet med Adaware, spyware doctor, Kaspersky online, og mit eget virus program AVG og CClean som fandt en masse men det hjalp ikke.....

Så HJÆLP er der nogen gode råd herinde...?
13. januar 2009 - 22:43 #1
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2009 - 07:57 #2
futlas kan du ikke lige afslutte dine åbne spørgsmål inden du får mere hjælp.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=futlas&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Jeg har bla. løst et problem for dig hvor der mangler at blive makeret for mit navn og klikket på accepteret.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2009 - 08:02 #3
Det er denne http://www.eksperten.dk/spm/856351 du skal først makere dit eget navn og klikke på afvis, derefter makere du mit navn, og klikker accepter.
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 16:52 #4
Silbidor dét er gjort men jeg gør det selvfølgelig igen...
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 16:55 #5
Silbidor nu er det gjort igen igen ganske som du beskriver her men virker det ikke gør jeg selvføgelig noget galt og det skal nok blive rettet op på så....
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 18:26 #6
Uha det var noget af en omgang.....
Og håber jeg har ramt den rigtige til Silbidore med point denne gang ellers skal jeg vist over knæet...

HERE WE GO  !!

Malware..
Malwarebytes' Anti-Malware 1.32
Database version: 1652
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-01-14 (17-53-37).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|F:\|G:\|)
Objekter skannet: 116189
Tid tilbagelagt: 44 minute(s), 55 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 1
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 10
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 3
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 9

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
C:\WINDOWS\system32\mlJDTmLc.dll (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{0939766d-66e0-4485-833a-a6c1fdbc127a} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{0939766d-66e0-4485-833a-a6c1fdbc127a} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8d47bec5-1851-4fcd-8609-04b3f74aa37b} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8d47bec5-1851-4fcd-8609-04b3f74aa37b} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8d47bec5-1851-4fcd-8609-04b3f74aa37b} (Trojan.Vundo) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{6d794cb4-c7cd-4c6f-bfdc-9b77afbdc02c} (Trojan.Vundo) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Juan (Malware.Trace) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Track System (Trojan.Vundo) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\FCOVM (Trojan.Vundo) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RemoveRP (Trojan.Vundo) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\LSA\Notification Packages (Trojan.Vundo.H) -> Data: c:\windows\system32\mljdtmlc -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\LSA\Authentication Packages (Trojan.Vundo) -> Data: c:\windows\system32\mljdtmlc  -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowHelp (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\WINDOWS\system32\hfcdvq.dll (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\mlJDTmLc.dll (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\cLmTDJlm.ini (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\cLmTDJlm.ini2 (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\Lis\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\AFY22OQK\InstallAVg_770522164888[2].exe (Rogue.Installer) -> No action taken.
C:\System Volume Information\_restore{5D9D0717-7A1A-42B8-865D-D0ABC1633890}\RP66\A0012814.dll (Trojan.Vundo) -> No action taken.
C:\System Volume Information\_restore{5D9D0717-7A1A-42B8-865D-D0ABC1633890}\RP66\A0012822.dll (Trojan.Vundo) -> No action taken.
C:\System Volume Information\_restore{5D9D0717-7A1A-42B8-865D-D0ABC1633890}\RP66\A0013010.dll (Trojan.Vundo) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\mcrh.tmp (Malware.Trace) -> No action taken.

Hijack this..
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe
C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Muiltmedia keyboard Utility\1.3\KbdAp32A.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Browser MOUSE\mouse32a.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\PPSOFT.DK\PP_MailCheck\mailck.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Documents and Settings\Erik\Skrivebord\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: (no name) - {A3047B1E-14F2-4EE4-880A-357F6C19CF66} - (no file)
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {F2CB9CA2-00CC-4E23-A268-5062E5987DDC} - (no file)
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FLMK08KB] C:\Programmer\Muiltmedia keyboard Utility\1.3\KbdAp32A.exe
O4 - HKLM\..\Run: [FLMOFFICE4DMOUSE] C:\Programmer\Browser MOUSE\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKCU\..\Run: [MailCheck] C:\Programmer\PPSOFT.DK\PP_MailCheck\mailck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Philips Intelligent Agent] NOT_IN_USE_DUMMY_PATH
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [Google Updater] C:\Programmer\Google\Google Updater\GoogleUpdater.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [Google Updater] C:\Programmer\Google\Google Updater\GoogleUpdater.exe (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://dk.msn.com/
O16 - DPF: {05CA9FB0-3E3E-4B36-BF41-0E3A5CAA8CD8} (Office Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=58813
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {2019DC25-D1C0-11D6-97B3-0008A124F542} (StreamPlug Class) - http://www.streamplug.com/StreamPlug/beta/SP.cab
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.6) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://go.divx.com/plugin/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1227988601062
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll hfcdvq.dll C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~3\GOEC62~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: nnnMdAro - nnnMdAro.dll (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.8.811.4345 (GoogleDesktopManager-110408-113106) - Google - C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 9259 bytes

Håber du får noget ud af det her, og jeg har nu Hijackthis til og stå med dens scanning på hvad gør jeg med dette..
14. januar 2009 - 18:50 #7
Hjælper der at skrive det flere gange ?

Kørsel med [Malwarebytes Anti-Malware9 -> Citat:
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte"

Såååå der er listet 'snavs' reslutatet MEN IKKE FJERNET NOGET !
Det betyder "-> No action taken."

... sååååå.... om igen med [Malwarebytes Anti-Malware] ...
14. januar 2009 - 19:09 #8
<Silbidor> ska' nok forsøge at fortælle dig igen hvordan det fungere dette med 'point' ved http://www.eksperten.dk/spm/856351 *S*

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar ->
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 19:20 #9
jeg har ikke skrevet noget flere gange, kun COPY - PASTE.

jeg er ved og køre igen, men måske noget af det var fanget i mit virus program, dem har jeg slettet deri nu..

Og kan jeg selv se nogen steder at jeg har givet point for jeg har flere gange først tykket mit eget navn og afvis og Silbidor og Accepter
14. januar 2009 - 19:49 #10
I tråden http://www.eksperten.dk/spm/856351 - nederst
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet [Silbidor] i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 20:29 #11
Det var vist bedre...

Malware...
Malwarebytes' Anti-Malware 1.32
Database version: 1653
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-01-14 (20-25-39).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|F:\|G:\|)
Objekter skannet: 116715
Tid tilbagelagt: 45 minute(s), 25 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Hifackthis..
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Muiltmedia keyboard Utility\1.3\KbdAp32A.exe
C:\Programmer\Browser MOUSE\mouse32a.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Programmer\PPSOFT.DK\PP_MailCheck\mailck.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Documents and Settings\Erik\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O2 - BHO: (no name) - {A3047B1E-14F2-4EE4-880A-357F6C19CF66} - (no file)
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {F2CB9CA2-00CC-4E23-A268-5062E5987DDC} - (no file)
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgtoolbar.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FLMK08KB] C:\Programmer\Muiltmedia keyboard Utility\1.3\KbdAp32A.exe
O4 - HKLM\..\Run: [FLMOFFICE4DMOUSE] C:\Programmer\Browser MOUSE\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKCU\..\Run: [MailCheck] C:\Programmer\PPSOFT.DK\PP_MailCheck\mailck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Philips Intelligent Agent] NOT_IN_USE_DUMMY_PATH
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [Google Updater] C:\Programmer\Google\Google Updater\GoogleUpdater.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [Google Updater] C:\Programmer\Google\Google Updater\GoogleUpdater.exe (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Programmer\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://dk.msn.com/
O16 - DPF: {05CA9FB0-3E3E-4B36-BF41-0E3A5CAA8CD8} (Office Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=58813
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.30.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {2019DC25-D1C0-11D6-97B3-0008A124F542} (StreamPlug Class) - http://www.streamplug.com/StreamPlug/beta/SP.cab
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.6) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://go.divx.com/plugin/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1227988601062
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll hfcdvq.dll C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~3\GOEC62~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: nnnMdAro - nnnMdAro.dll (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.8.811.4345 (GoogleDesktopManager-110408-113106) - Google - C:\Programmer\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

--
End of file - 9129 bytes
Avatar billede futlas Nybegynder
14. januar 2009 - 20:31 #12
I tråden http://www.eksperten.dk/spm/856351 - nederst
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet [Silbidor] i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."

HOLD DA KÆFT JEG HAR KLIKKET DET FORKERTE STED....nu skulle det være iorden Silbidor..
Avatar billede Jensen DK Novice
15. januar 2009 - 06:56 #13
futlas alt ok, det virkede.
Avatar billede futlas Nybegynder
15. januar 2009 - 20:25 #14
karise larry kommer du med et svar så jeg kan tildele dig nogle point...
15. januar 2009 - 23:38 #15
Ping...