Avatar billede zaditor Nybegynder
13. januar 2009 - 19:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fn-tast virker ikke helt efter hensigten

Hej eksperter,

Jeg sidder her med en Lenovo z61t, som skulle være fuldt opdateret. Men der er sket det, at når jeg trykker på fn-tasten og så på home eller end knapperne, for at skrue op og ned for brigtness, så viser den ikke længere den grønne bar, der viser, hvor meget man har skruet op eller ned. Det samme gør sig faktisk gældende for volume-knapperne og mute-knappen. Førhen viste den også, hvor meget man skruede op eller ned, eller om man mute'ede.. Gør den heller ikke længere..

Hvad er det lige, der er galt?

Dan
Avatar billede zaditor Nybegynder
13. januar 2009 - 20:41 #1
Nogen der kender til dette problem?
Avatar billede zaditor Nybegynder
16. januar 2009 - 23:43 #2
Åbenbart ikke
Avatar billede zaditor Nybegynder
17. februar 2009 - 15:59 #3
Vil lige høre, om der er nogen, der kender til dette og ved, hvad der skal gøres, for at løse problemet?..

Nogle gange gider den sågar heller ikke skrue op for brightness..