Avatar billede supergris_en Nybegynder
13. januar 2009 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samtaleanlæg til 3 personer

Hejsa

Jeg har ledt og ledt efter et samtaleanlæg til mig og to andre. Det skal være på samme måde som man ser bodyguards har en bluetooth ting i øret, og når man trykker på en knap kan man snakke med de andre bodyguards.

Det bedste jeg har kunnet finde er et samtaleanlæg fra Intercom, men det kan kun anvedes af 2 personer...

Nogen der ved noget?

pft
Avatar billede dooleys Nybegynder
13. januar 2009 - 19:48 #1
hmm, har en kammerat der står til fodbold kampe, jeg mener den måde deres fungere på er ved en alm, radio sender som man kobler et headset på.. som denne her:

http://www.securityshop.dk/products_/80/179/radio/4_icom_radioer_m._headset_and_ladere

Det skulle være et komplet sæt til 4 mand
Avatar billede supergris_en Nybegynder
14. januar 2009 - 20:18 #2
Super! Tak! Lige det jeg ledte efter.

Svar for point... :)
Avatar billede dooleys Nybegynder
14. januar 2009 - 21:37 #3
Bare iorden :)