Avatar billede minibasse Nybegynder
13. januar 2009 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af Wii i udlandet (+evt. unlock/chip)

Hej alle sammen :-)

Jeg overvejer at købe en Wii, da alle er vildt begejstrede for den.
Jeg kan dog se, at man kan spare en del penge, hvis man fx køber den i UK fx via Ebay.
Er der nogen af jer, der har nogle erfaringer omkring dette eller kender I et andet sted, hvor man kan få den billigt?

Jeg vil gerne have en med chip/unlock - er der nogen, der har erfaringer omkring dette? Har hørt nogen om Homebrew - hvordan fungerer det mon?  Det skulle jo gerne være, så garantien ikke ryger sig en tur  :-)

Håber der en nogen, der vil hjælpe mig  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2009 - 22:26 #1
Hvis den går i stykker og købt i UK... mega ØV!

Køb den dog i DK -  http://www.konsol-chips.dk/group.asp?group=179

Dyrere, men der gives fuld garanti!!!
Avatar billede minibasse Nybegynder
13. januar 2009 - 22:43 #2
Hej  :-)  tak for dit indlæg.
Jeg har fundet frem til, at man kan få et program til Wii, der hedder Homebrew, så man kan spille backup-spil, dvd-film og meget andet. Så behøver man ikke chip og risikerer dermed ikke at miste garantien.
Derfor er det jo faktisk kun nødvendigt for mig at få en "alm." Wii uden chip. Men de er vist rimeligt svære at få fingre i lige pt.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2009 - 20:44 #3
Nej de er på lager faktisk alle steder.

Her er mit svar..
Avatar billede rodey76 Nybegynder
09. november 2009 - 23:28 #4
Kan warmt anbefale et kig på www.WIISOFTMOD.DK  for svar på alt angående homebrew og meget andet.. :)