Avatar billede kanusti Novice
13. januar 2009 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Disconnet til trådløst netværk

Hej

Jeg har en http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/root/da/product_support_central?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Dell XPS bærbar af nu lidt "ældre dato" men fortsat gangbar.

Jeg har bare et problem med den når jeg spiller og det er at den ofte smider mig kortvarigt af mit trådløse netværk.

Jeg troede først at det skyldtes min egen Belkin trådløse router, men efter skifte til Webspeed hvor jeg fik deres router med er problemet det samme.

Jeg har så formatteret pc'en og geninstalleret nyeste drivers, men problemet vedbliver.

Jeg har samtidig testet at når den smide netværket så søger jeg en ny side med det samme på min anden Dell bærbar og der virker nettet fint - for at udelukke at det er signalet fra WEBSPEED der falder ud.

Så jeg vil med denne fejlsøgning mene at jeg har ramt at problemet er min XPS bærbar alene.

Er der nogen der har haft samme problem med deres DELL bærbare?

Den smider nettet nogen gange bare 5-10 sek og så kommer den der buble at den har fundet det igen.

Andre gange 20-30 sek og så renewer den IP adresser og virker igen.

Andre gange smider den det helt og finder det ikke igen før jeg repair eller genstarter.

Da jeg spiller WOW en del er dette ikke brugbart og længden oeg jeg overvejer at købe ny bærbar alene pga dette - har I nogen forslag?
Avatar billede kanusti Novice
13. januar 2009 - 14:31 #1
Super og nu virker linket ikke :)

det er en XPS/Inspiron M170
Avatar billede kanusti Novice
29. januar 2009 - 10:46 #2
ok nvm