Avatar billede sibirn Nybegynder
13. januar 2009 - 11:52 Der er 8 kommentarer

Installering af nye drivere giver sort skærm.

Hej. Når jeg installerer Nvidias nye drivere, bliver skærmen sort lige efter man har kommet ind i windows.

Kan se den skifte source fra D-sub til Pc-mode og når jeg forsøger at skifte tilbage, findes D-sub ikke.

Den siger no signal.

Min skærm er en Accusync LCD24WMXC
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2009 - 11:54 #1
Start i fejlsikret (F8 under opstart) og slet opdateringen.
Avatar billede sibirn Nybegynder
13. januar 2009 - 14:45 #2
Hehe glemte at sige hvad det var jeg ville opnå. Er interesseret i de nye drivere, så er der ikke en anden udvej? Hvad er D-sub for noget og hvorfor kan det ikke køre med de nye drivere?
Avatar billede sibirn Nybegynder
14. januar 2009 - 14:00 #3
bump
Avatar billede peet-49 Novice
14. januar 2009 - 14:08 #4
Reparer vgadriver.
Avatar billede peet-49 Novice
14. januar 2009 - 14:09 #5
Du kan hos Nvidia lade deres system opdatere driver automatisk.
Avatar billede sibirn Nybegynder
15. januar 2009 - 03:00 #6
Jeg har ladet nvidia finde mine drivers til skærmkortet og downloadet og installeret dem. Så er det under opstart, som jeg nævnte før, at skærmen bliver sort, ca 5-10 sekunder efter at have set baggrunden og den skifter til pc mode og siger no signal
Avatar billede peet-49 Novice
15. januar 2009 - 08:39 #7
Du har husket, at afindstallere den gamle driver.
Avatar billede sibirn Nybegynder
15. januar 2009 - 19:04 #8
Nej. Skal man det?