Avatar billede schaarup Nybegynder
12. januar 2009 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Max antal klienter på BCM 2007

Hej,

jeg leder lidt efter en der har lidt erfaring med Outlook og BCM 2007.

Ville man kunne køre 50 klienter op imod en BCM database der ligger på en kraftig SQL server ?

Jeg ved godt at ved så mange klienter bør man køre et større system, men det her er til en midlertidig løsning.

Kan data fra BCM konverteres til Axapta og Navision?

//S
Avatar billede kedde65 Praktikant
12. januar 2009 - 10:02 #1
Hej

Jeg har en del erfaring med Outlook 2007 BCM. Jeg vil sige at 50 mand måske er lige i overkanten, men det er jo databasen der afgør sagen. Det kommer nok meget an på, hvor meget data i putter i systemet.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede kedde65 Praktikant
12. januar 2009 - 10:06 #2
Hvad angår konvertereing så er det altid lidt besværligt - du kan trække data fra BCM ud i flade filer, eller Excel filer og derigennem importere dem til Axapta eller Navision.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk