Avatar billede enco1989 Nybegynder
11. januar 2009 - 21:27 Der er 3 kommentarer

musik afspiller

Hej alle!
jeg er ved at lave et site for en solist.. og jeg vil gerne have en musik afspiller der ligger i bunden på alle sider og bliver ved med at spille selvom siden skifter!
kan jeg gøre det uden frames?
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2009 - 22:13 #1
<ole>

Nej - og husk i øvrigt en knap, så musikken kan stoppes. Man kan jo aldrig vide, om der skulle komme en gæst forbi, der tager musik seriøst - og derfor gerne selv vil vælge, hvornår der skal høres musik, og hvornår der ikke skal  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
11. januar 2009 - 22:13 #2
- og endnu bedre er det at lave en knap, så man kan tilvælge musik, hvis det er ønskeligt
Avatar billede madsens90 Praktikant
16. januar 2009 - 23:38 #3
<object id="MediaPlayer" name="MediaPlayer"
classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
width="320" height="45" >
<param name="Filename" value="FILNAVN.(f.eks .wav)">
<param name="AnimationAtStart" value="true">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="false">
<param name="TransparentAtStart" value="false">
<param name="ShowControls" value="true">
<param name="PlayCount" value="true"></object>

Det er det script jeg har brugt på min side. Ved ikke om det kan bruges, eller om det gir dig en idé om hvad specifikt du vil have. hvis du mangler et eksempel på den, kan den i IE, ses på denne side: http://shax.dk/ke/0607/vindue.php?sang=The-Tyvdalers