Avatar billede tobias_jul Nybegynder
08. januar 2009 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WiFi detajler program?

Hejsa eksperter!

Jeg søger et program, som kan lave en rapport over detajlerne i det trådløsenetværk, som computeren er koblet op til.

Detaljer som SSID, sikkerhedstype, krypteringstype, godkendelsesmetoder, routeren, kanal osv. (de behøves ikke nødvendigvis alle sammen at være der, men ville hjælpe en del).
Avatar billede renehinsch Praktikant
08. januar 2009 - 19:45 #1
Hvis det er et simpelt gratis program kan de benytte Netstumbler. Den kører direkte på din laptop.

Jeg går ud fra at det er til sikkerhedsanalyse med de ting du beskriver. Her er der kommercielle programmer som "airmagnet wifi analyzer" og "airdefense mobile" du kan benytte.
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
09. januar 2009 - 15:13 #2
Netstumbler klarede jobbet udmærket, men jeg vil gerne have en lidt mere detaljeret oversigt

Jeg kunne dog ikke finde en rapport funktion, som kan finde de ting jeg søger, hverken i "airmagnet wifi analyzer" eller "airdefense mobile".
Ledte både i produktbeskrivelsen og i nogle af de video demoer, de har på siden.

Kan du forklare hvor de er i programmet?
Avatar billede renehinsch Praktikant
16. januar 2009 - 11:49 #3
Hvad mener du med hvor de er?. Hvis du har købt og installeret dem dem kan du få hjælp af den email support service der føæger med. Men det er lige til. De er angivet som "Report"
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
16. januar 2009 - 16:07 #4
ok, tak for hjælpen