Avatar billede kalleferm Nybegynder
08. januar 2009 - 14:59 Der er 1 kommentar

Synkronisering med outlook?

Jeg har pt en Nokia. Jeg synkroniserer min kalender med Outlook - men den synkroniserer kun hovedkalenderen - ikke de andre kalendere jeg abonnerer på i Outlook.

Kan Windows mobile synkronisere med flere kalendere fra Outlook?
Kan man vælge hvilken kalender et oprettet element skal synkronisere til i Outlook?
Avatar billede CLK Nybegynder
03. februar 2009 - 10:58 #1
Vi har en del PDA'er der alle kører Outlook Mobile mod vores Exchange Server (hosted). Jeg så meget gerne noget tilsvarende, men har ikke kunnet finde en fornuftig løsning. Så vidt jeg er orienteret kan det ikke lade sig gøre med Outlook Mobile mod Exchange. Jeg kan ikke give dig et præcist svar hvis du synkroniserer lokalt mod din PC. Under alle omstændigheder mener jeg ikke at du kan have mere end én aktiv kalender i Outlook Mobile.
Muligvis findes der noget trejdepart der kan løse det.

Der er et lille hack man kan bruge og det er links til Outlook Web Access hvis du bruger det. Gennem specifikke links kan man der få adgang til andre brugeres kalendere via browseren, men det virker selvfølgelig kun med Exchange (måske endda kun 2007, men jeg er ikke sikker).

Jeg hører gerne mere hvis der findes en løsning derude.
Christian