Avatar billede sunero Nybegynder
08. januar 2009 - 14:53 Der er 3 kommentarer

mangler "slettet post" folder i outlook 2007

Jeg er kommet til at slette min "slettet post" folder i outlook 2007. Outlook'en kører op mod en exchange.

Hvordan genskaber man slettet post folderen? Hvis jeg prøber at  oprette en ny standard mail folder får den navnet slettet post1, så min folder må være der et sted men bliver ikke vist. Er der nogen som har en løsning?
Avatar billede lx2ba Novice
12. januar 2009 - 11:32 #1
Klippet fra OutLook2007-Hjælp; - jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig?

Her er der tale om ExchangeServer, - og det har jeg ingen mulighed for at afprøve!

Kan det ikke tænkes, at din sletede "Slettet Post"-mappe ligger på serveren?

CITAT:
"Gendanne slettede emner
Vis alt
Skjul alt
Denne funktion kræver, at du bruger en Microsoft Exchange Server 2000-, Exchange Server 2003- eller Exchange Server 2007-konto. De fleste private og personlige konti bruger ikke Microsoft Exchange.

I Microsoft Office Outlook 2007har du mulighed for at gendanne emner, efter at du har slettet dem permanent, endda efter at du har tømt mappen Slettet post.

Bemærk!  Exchange-administratoren angiver, hvor længe emner, der er slettet permanent, gemmes på den server, der kører Exchange. Når dette tidsrum er forløbet, kan du ikke længere gendanne de slettede emner.

Du kan få vist og gendanne slettede emner, herunder emner, der er slettet permanent ved, at du har markeret emnerne og trykket på SKIFT+DELETE eller SKIFT+ .

Klik på Gendan slettet posti menuen Funktioneri den mappe, hvor du slettede emnet, eller i mappen Slettet post.

Kommandoen Gendan slettet postmangler

Du skal bruge en Exchange-konto, for at denne kommando vises. Hvis du bruger en Exchange-konto, og du ikke kan se kommandoen, skal du kontakte Exchange-administratoren.
Klik på et emne, og klik derefter på Gendan slettet post .
Tip!    Hvis du vil markere flere emner, skal du trykke på CTRL, mens du klikker på de enkelte emner.

Alle emner gendannes til den mappe, som de er slettet fra.

Bemærk!  Du kan ikke gendanne et emne, hvis det ikke vises i dialogboksen Gendan slettet post.
Se også
Hvad er en Microsoft Exchange-konto?"
Avatar billede sunero Nybegynder
12. januar 2009 - 15:30 #2
Hejsa,

Det er ikke mails i slettet post jeg mangler, men selve mappen slettet post. Jeg ved den er ude på exchange serveren, men jeg kan ikke finde den i min outlook.
Avatar billede lx2ba Novice
14. januar 2009 - 08:26 #3
Ja, sådan havde jeg jo også forstået det; men som "Citatet" er skrevet, så kunne det godt være, at du ikke blot kunne se slettede EMNER men OGSÅ SLETTEDE MAPPER!
Beklager, at jeg ikke har mulighed for at hjælpe her ;<(
(Har ikke Exchange-konto)