Avatar billede danielss Nybegynder
08. januar 2009 - 11:27 Der er 9 kommentarer

Hvor gemmer outlook kontakter

Hej Alle

Jeg er ude i et stort problem. Jeg har lige formateret min mors computer med xp og det gamle office system, og har nu installeret det nye, men nu mangler hun self. alle sine kontakter, som vi har glemt at eksportere. Er der nogle der ved hvor outlook gemmer sin "kontaktperson-fil" så jeg måske har en change for at gendanne filen?

Hilsen Daniel
Avatar billede summer Mester
08. januar 2009 - 11:41 #1
Du har forhåbentlig gemt dem et andet sted.
Outlook filerne har endelsen pst. Gå ind i start - søg og skriv *pst Så vil du kunne finde mappen hvor du så kan kopiere din backup over.
Avatar billede danielss Nybegynder
08. januar 2009 - 11:56 #2
Nej har lige præcist ikke gemt dem :) Så derfor skal jeg lige kende stien så jeg kan prøve at gendanne dem :)
08. januar 2009 - 11:58 #3
... hvis du først har formateret, instaleret, opdateret, instaleret, opdateret, ... så er muligheden for at gendanne MEGET små... Så det tror jeg ikke på...
Avatar billede danielss Nybegynder
08. januar 2009 - 12:02 #4
Det var da træls :) Nåh men jeg giver det en chance.. Det værste der kan ske er jo at den ikke finde det...
Avatar billede summer Mester
08. januar 2009 - 16:13 #5
Ja, nu er du godt nok på den :(
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
08. januar 2009 - 16:19 #6
Er det Microsoft Outlook 200x så gemmes de i PST filer.
Er det Outlook Expres ligger de i en OAB fil.
De ligger som standard gemt under brugerprofilen. Men som karise_larry skriver, hvis du ikke har gemt en kopi af profilen, så finder du den nok ikke efter formatering og reinstallation og formentlig har du også ændret på diks partionerne.
Avatar billede summer Mester
08. januar 2009 - 22:22 #7
I øvrigt hedder outlook express filerne *dbx og som jeg skrev hedder outlook *pst
>>11:56:36 Nej har lige præcist ikke gemt dem<<
danielss har du forsøgt at gendanne?
Avatar billede danielss Nybegynder
08. januar 2009 - 22:25 #8
Jeg er stadig igang med at gendanne :) Skal nok skrive hvordan det går..
Avatar billede danielss Nybegynder
08. januar 2009 - 23:00 #9
Har nu prøvet at gendanne men den kunne desværre ikke finder de filer jeg skulle bruge. Underligt eftersom den kunne finde en masse andet som var slettet med formateringen :)

Men tak for hjælpen ellers.