Avatar billede deadeleus Nybegynder
07. januar 2009 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværk pludselig ikke tilgængeligt fra en computer

Jeg har 3 computere der alle er tilsluttet et lokalt netværk med internet, pludselig er netværk og net forsvundet på den ene computer...

Med pludselig menes der at det virkede da computeren lukkedes og ikke da den startede næste dag.

Hvad kan jeg forsøge for at få denne computer tilsluttet nettet og netværket igen?

2 af computerne (Den ene af dem,er den der nu mangler net og netværk) er tilsluttet en switch, denne er tilsuttet en anden switch sammen med den sidste computer og internettet.
Alle Kører Xp Pro.

De to andre computere kan fint se hinanden og nettet.

Stikkene sidder i og switchen lyser og fortæller at der er forbindelse... Jeg har forsøgt at genstarte =O)
07. januar 2009 - 21:17 #1
"...Den ene af dem,er den der nu mangler net og netværk..." - viser den OVERHOVEDET ikke noget som helst mht netværk i kontropnalen/netværk?
Eller "Kan ikke vise siden" besked i IE ?

... er der nogen ROUTER imellem PC'erne+Switch -> Internettet ?
Avatar billede deadeleus Nybegynder
17. maj 2012 - 14:13 #2
Fik Aldrig et svar..