Avatar billede choco Nybegynder
06. januar 2009 - 19:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

TV-Tuner

Jeg har et tv-kort som jeg ikke kan få til at funke som jeg vil, som alt ser ud skulle den være installeret rigtig, og tager jeg et antennekabel vider op i mit fjernsyn kan jeg også se tv, hvilket i min verden burde betyde at der må være en eller anden form for noget gennemgang??

men bruger jeg media center og søger efter kanaler finder den ingen, har prøvet et andet program også for at se om det evt kan være mit media center.

nogen som ved hva jeg kan gøre eller hva der er galt eller om det bare er fordi den er klar til en tur i skrallespanden??
Avatar billede choco Nybegynder
06. januar 2009 - 20:16 #1
da jeg kigget mig lidt for inde i MC så jeg at den stod til at søge på digital antenne hvilket ikk hjælper ret meget når det er kabel jeg køre med.

så her er lige et andet spørgsmål, hvordan kan jeg få lov at ændre det?? for sys ikk jeg kan få lov til det inde i MC..
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
06. januar 2009 - 21:22 #2
Hvilket TV-tuner kort er det helt præcis, og hvilken mediacenter løsning bruger du?
Avatar billede choco Nybegynder
07. januar 2009 - 00:17 #3
øhh er der ikk kun en WMC?? og hva angår tv-turner ved jeg ikk så meget andet end at der står asus når jeg installere driveren, det er en packard bell som jeg har købt med media center for nogle år siden..
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
07. januar 2009 - 00:47 #4
Ford, Fiat, BMW er også bare biler men der er dælme forskel på hvad der er under hjelmen.
Avatar billede choco Nybegynder
07. januar 2009 - 01:11 #5
jeg spurgte om der ikk kun var EN slags WMC.
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 01:23 #6
>Ford, Fiat, BMW er også bare biler men der er dælme forskel på hvad der er under hjelmen.

Øhh, er det ikke en motor der er i dem alle tre?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
07. januar 2009 - 06:03 #7
justrace: Jo, der er en motor i alle tre, men de er skruet vidt forskelligt sammen, som en PC. Det var den sammenligning jeg ville frem til :)

choco: Har prøvet at Google dit tuner kort, men kan ikke rigtig finde noget konkret. Har selv prøvet at lege med WMC og det var en meget irriterende oplevelse. Vendte tilbage til ChrisTV (http://www.chris-tv.com) fordi det bare virker.
Avatar billede fuglen1 Novice
07. januar 2009 - 12:07 #8
choco: Er kortet med analog eller digital tuner eller begge dele
Er det med dvb-t tuner og hvis du har kabeltv med dvb-c finder den ingen kanaler.

Med analog burde der ikke være problemer med at finde kanaler
Hvis antennekablet er forbundet rigtigt til tvkortet og videre til andre dele
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 12:20 #9
Gå ind i MC og indstillinger, Konfigurer tv-signalet. Så skulle resten være lige ud af landevejen. Husk at det er lidt rodet der inde, så kig lige en ekstra gang inden du klikker videre.
Avatar billede choco Nybegynder
07. januar 2009 - 15:49 #10
de indstillinger havde jeg været igennem et hav af gange, men nu fik den lige en formatering i stedet for, og nu virker det som det skal det hele.

så jeg lukker spørgsmålet her..
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 19:04 #11
Jamen selv tak, det var så lidt.......
Avatar billede choco Nybegynder
11. januar 2009 - 18:08 #12
Undskylder min knap så højlige måde at lukke spørgsmålet på.
I skal selvf. have tak for at i prøvet på at hjælpe, så takker her fra..