Jeg har lavet et Excel ark,hvor at jeg vil havde at de indtastninger som jeg laver kan blive gemt, det sammen sted, så man kan lavet et filter. til at lave en oversigt over disse data man vil udskrive. det skal ske ved nær jeg trykker på en knap i excel ark
her er oversiget over det jeg skal gemme i evt. excel eller acces
Hej Alle dine data Incl. Overskrifter skal du have i arket Data
I Arket Filter (Vigtigt! MED de samme overskrifter ) kan du i række 2 inssætt dine søge kriteria under tilhørende overskrift ( Eks data <01-10-2008 og/eller fornavn="Jens" osv ) Bemærk Filterområdet kan udvides til flere rækker
I arket NyListe (Vigtigt! MED de samme overskrifter ) ses efter "UdtFilter" knappen listen som opfylder dine kriterier
Sub UdtFilter() Sheets("data").Cells.AdvancedFilter Action:=xlFilterCopy, CriteriaRange:= _ Sheets("Filter").Range("A1:F2"), CopyToRange:=Sheets("NyListe").Range("A1:F1"), Unique:=False
End Sub
mvh Oleelo
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.