Avatar billede showsource Seniormester
06. januar 2009 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Designe en side fra bunden af, gerne to styks

Er her en som vil lave et eller to designs for point + navn/link på hjemmesiden?

Den ene side er til en fodbold-klubs hjemmeside.

Den anden er kun en side med specifikke links, som jeg vil ha' kørende.

Jeg kan sagtens lave noget selv, men især på fodboldsiden vil jeg gerne bruge en andens design.
Her skal iøvrigt laves billeder af klubtrøjer, altså ikke fotos.

En smule monetos til fodboldsiden kan der evt. godt være.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. januar 2009 - 18:43 #1
msn/mail: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede e-block Juniormester
06. januar 2009 - 18:53 #2
Hej
Jeg vil meget gerne kigge på opgaven.

Du kan kontakte mig via min hjemmeside http://www.jeppesengrafisk.dk/index.php.
Beskriv meget gerne dine ønsker til siden, inkl. elementer som farver og funktioner.

Vh

Paw J
Avatar billede showsource Seniormester
06. januar 2009 - 20:29 #3
Jeg har sendt en besked til jer begge !
Avatar billede panzer Nybegynder
07. januar 2009 - 21:11 #4
Hej

Du er meget velkommen til at kontakte mig på 51 92 50 89 eller lasse@hedeby.net. Jeg laver webdesign fra 999 kr. afhængig af opgaven.

Du kan se mine referencer på www.hedeby.net

Mvh.

Lasse Hedeby
www.hedeby.net
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2009 - 14:36 #5
Hej
Jeg gør det gerne gratis, for navn, link på hjemmesiden samt en reference til mig selv :) Pagers.nu.

Mvh
Andrew Nørgaard
Avatar billede showsource Seniormester
29. januar 2009 - 19:30 #6
Ehh, takker qwerky, men no_doubt ( tror jeg da det er :O} ) skal lige smide et svar her.
Jeg lægger et link når siden er public.