Avatar billede kegud Nybegynder
05. januar 2009 - 19:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

reparation af skærm på bærbar

Hej

Jeg er i den uheldige situation at skærmen på bærbaren er flækket indeni (dvs. total hvid skærm).
Kan selfølgelig ikke finde garantibevis eller noget som helst, så ville bare lige høre om der er nogen der kender et fornuftigt sted at få sådan noget lavet, og til en rimelig pris? Eller skal jeg bare droppe det?

det er en hp pavilion dv2000
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
05. januar 2009 - 19:52 #1
Sådan noget kan man ikke lave til en fornuftig pris. Især giver det slet ikke mening på en så relativt billig bærbar.
Avatar billede kegud Nybegynder
05. januar 2009 - 19:55 #2
Det vist nok det man kalder for noget rigtig tis. Nå, men så der jo ikke andet gøre end og sætte den til en anden skærm så jeg i det mindste kan bruge den indtil jeg får en ny..
Avatar billede kegud Nybegynder
05. januar 2009 - 19:55 #3
hov, smid svar
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
05. januar 2009 - 19:56 #4
svar :-)
Avatar billede thov Forsker
05. januar 2009 - 22:14 #5
Gør-det-selv løsningen koster mindst 2.700kr :-( http://notebookonline.dk/shop/reservedele-34s.html
Skal et værksted reparere den, ryger den sikkert over det en ny koster - surt...
Avatar billede peet-49 Novice
06. januar 2009 - 10:20 #7
Hos traderjoe koster det 250kr, at få skærmen skiftet + skærm
Avatar billede kegud Nybegynder
13. februar 2009 - 17:20 #8
250? Utrolig billigt.. du mener vel 2500? er stadig mange penge for en ny skærm til den. men må se om jeg gider poste penge i det
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2009 - 17:48 #9
Arbejdslønnen hos traderjoe for udskifning er kr.250,- skærmen kommer oveni.