Avatar billede js2002 Nybegynder
05. januar 2009 - 09:38 Der er 2 kommentarer

Lenovo 301 (med indbygget SIM Kort holder) 3 Eazyinternet

Hej Jeg har netop fået anskaffet mig en X301 pc, hvortil det er muligt at indsætte et simkort for internet adgang.
Jeg har selv et Eazyinternet abonnement hos 3 hvorfra man normalt kører deres applikation til at komme på nettet ved benyttelse af en af deres USB modem'er hvortil man indsætter sit simkort i hvilket virker fint.
Men nu ville jeg i stedet gerne benytte det indbygget simkort modem men 3's connection applikation genkender ikke denne hardware.

Har ligeledes prøvet at hente en standard program fra Lenovo's hjemmeside hvilket heller ikke virker.

Er der nogen som har fået dette til at spille - Eller har ideer til hvordan jeg kan løse det?

Takker og bukker

Mvh
John
Avatar billede dudal Nybegynder
26. februar 2009 - 09:39 #1
Hej John

Jeg har desværre ikke en løsning på dit problem, men står selv med samme. Jeg overvejer at købe en X301, men er også lidt spændt på om jeg kan bruge mit 3 abonnement sammen med den. Jeg kan se på lenovos site at de sælger den med sonofon abonnement og er lidt bekymret for om de måske har "låst" den til den operatør. Hvis du har fundet en løsning på dit problem, vil jeg meget gerne høre om det. :-)

På forhånd tak

Mvh
Jesper Dudal
Avatar billede znopie Nybegynder
27. marts 2009 - 16:05 #2
Så kom jeg endelig på med mit mobile 3 bredbånd

Jeg blev ved med at trykke, til den endelig gik igennem.

I kan få følgende oplysninger på forbindelsen:

Navn på brugerdefineret udbyder: AcessConnection-1
APN (ACESS POINT NAME): bredband.tre.dk
Brugernavn: user
Godkendelsesvalg: PAP

** Der er ikke flugeven ved "Bed om godkendelse"

** Password kan jeg ikke se, men den vises som 4 cifre.

Jeg sender log og billeder til 3 i håb om de laver en guide til andre med samme problem :)

God weekend.