Avatar billede a/s Nybegynder
04. januar 2009 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan redigerer jeg MPEG?

Jeg har været på ferie med et nye DVD-kamera og vil gerne redigere videoen samt sætte musik og tekster ind på den færdige film. Er der nogen der kender et redigeringsprogram jeg kan bruge til formålet?
Avatar billede htx98i17 Professor
04. januar 2009 - 15:49 #1
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. januar 2009 - 16:32 #2
Pinnacle Studio kan klare den opgave.

www.pinnaclesys.com
Avatar billede helmerr Nybegynder
04. januar 2009 - 16:34 #3
Hvis du arbejder på en Mac computer vil jeg anbefale at man bruger det Imovie program.

Ellers som dragonknigt også kommer op med har Pinnacle en række gode programmer. Synes Studio version 12 ville være det ultimative til at almindeligt brug, hvor du får rigtig meget for de 500 kroner programmer koster.
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2009 - 00:29 #4
Hvis du ikke har arbejdet med den slags før og ikke kender noget til alle fagudtrykkene, vil jeg foreslå dig at købe en bog om emnet først og måske starte med Windows eget Movie Maker.

Når du har fået lidt erfaring, kan du opgradere til et mere sofistikeret program, hvis du har behov for det.
Avatar billede a/s Nybegynder
05. januar 2009 - 13:28 #5
Tak htx98i17.
Hvis du vil have point må du sende et svar!