Avatar billede svend-herlig Nybegynder
04. januar 2009 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

MSN, ICQ, SKYPE under et tag?

Jeg leder efter en client der rummer:
MSN
ICQ
SKYPE
og gerne:
Bonjour & Facebook mulighed
samt mulighed for at sende filer.

kort sagt jeg vil gerne have mit messenger til at køre som det plejer og så kunne add'e mine Skype og ICQ folk

For at krydere spørgsmålet er det vigtig for mig at Voice delen er i orden og hvilken server den køre på er mig lige meget, men bruger virkelig mange system recourcer på alle mine clienter og ville gerne om jeg kunne samle det, både for hastigheden, men også for enkeltheden.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
04. januar 2009 - 12:40 #1
Der findes mange klienter der undersøtter mange netværk, men de fleste af dem er bare lavet efter laveste fællesnævner. Skype er kun understøttet af Skype selv, da de har gjort en masse for at holde deres protokol hemmelig.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
06. januar 2009 - 18:52 #2
det er jeg da ked af at høre, jeg lader den stå åben lidt endnu hvis der skulle være nogen der kendte noget de lige skulle have undersøgt
Avatar billede khawk2k Nybegynder
22. marts 2009 - 20:27 #3
http://www.pidgin.im/ kan du hente pigdin der kan klare de fleste chatprotokoller (ikke facebook eller skype uden plugins). Facebook og skype kan man dog få med ved hjælp af plugin.
Den kan selvfølgelig også klare at sende og modtage filer.

http://www.digsby.com/ kan du hente digsby der kan også kan klare facebook, men ikke bonjour.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
23. marts 2009 - 07:49 #4
Ja duen kender jeg men jeg leder som sagt efter et program der kan rumme de andre clienters funktioner. De behøver ikke kunne krydse, altså jeg forstår udemærket at skype clienterne ikke kan voice med msn clienterne. Men alligevel ville jeg gerne have dem samlet i et program, om ikke andet for at kunne krydse chat delen.
Avatar billede khawk2k Nybegynder
23. marts 2009 - 21:04 #5
Plugin til pidgin for at understøtte skype kan hentes her: http://eion.robbmob.com/

Plugin til pidgin for at understøtte facebook chat kan hentes her: http://code.google.com/p/pidgin-facebookchat/

For at få pidgin til at understøtte bonjour skal bonjour for windows være installeret. Den kan hentes her: http://support.apple.com/downloads/Bonjour_for_Windows

Hvis du skal bruge yderligere hjælp til det eller jeg har misforstået dit ønske så må du endelig sige til.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
17. oktober 2010 - 16:47 #6
Du ha måske lidt fat i noget, men jeg kan ikke fået til at virke, og det vil have Skype til at køre i baggrunden for at fungere. Jeg lukker nu du for halvdelen af pointene for dit svar da det ikke virker ordentligt, men formeltlig er fordi jeg ikke har brugt tid nok på det.