Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ved i om man kan?

Hej eksperter.
har i en ide om man kan koble en router til en anden router for at give computer bedrer signal i en andet rum???

Jeg har en router i stuen og computerne er i et andet værelse. Da vægene er af beton og dørene er lukkede mister jeg signalet ind i mellem. Det irretere mig at dørene ska være åbne for at signal styrken er tilfredstillende...
Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 14:31 #1
Er her virkelig ingen der kan svar mig på dette?? Lukker her og åbner i diverse fri debat
Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 14:31 #2
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<LUKKET>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Avatar billede lakridserne Nybegynder
03. januar 2009 - 17:40 #3
Det kan du ikke mig bekendt, men du kan købe acces-points, som opfanger signalet fra routeren, og sender det videre.

/lakridserne
Avatar billede lakridserne Nybegynder
03. januar 2009 - 17:41 #4
PS: din overskrift skal være beskrivende - det er nok derfor der ikke er kommet nogen svar. F.eks. kunne du have skrevet "Kan man koble to routere sammen?", i stedet.

/lakridserne