Avatar billede leocarsten Nybegynder
01. januar 2009 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til JVC Everio GZ-MG 130E

Jeg mangler min installations DVD til mit JVC Everio GZ-MG 130E. Det eneste jeg skal bruge er noget software/driver, så jeg kan hente min videoclips fra kameraet, og til PC.

JVC hjemmeside, er elendig, og har ikke noget download arkiv, andet end dette. http://jvc.dk/download.php?type=7

Kan i hjælpe?
Avatar billede peet-49 Novice
02. januar 2009 - 08:59 #1
Avatar billede peet-49 Novice
02. januar 2009 - 09:00 #2
Sorry var det samme link.
Avatar billede leocarsten Nybegynder
02. januar 2009 - 12:58 #4
Hej Peet-49.

Den PDF kan je ikke bruge til så meget. Den beskriver hvordan jeg får billederne fra et evt. internt SD kort ud. Det er bare plug i, og så dukker kameraet op som en disk. Jeg har 30Gb video på camcorderens interne harddisk, og det fungere ikke på samme måde. Dvs. jeg skal bruge det software/driver, så jeg kan få det video ud.
Avatar billede leocarsten Nybegynder
02. januar 2009 - 15:59 #5
Jeg har været i kontakt med JVC. Driver til kameraet er ikke noget der er til fri download. Hmm... så jeg bliver nød til at betale, for at få en ny driver cd tilsendt.
Avatar billede leocarsten Nybegynder
05. januar 2009 - 18:08 #6
Fik løst det uden. Satte et SD kort i slottet. Når jeg connectede til computeren, fik jeg både adgang til sdkort og cam harddisk...